piatok 11. decembra 2015

VIDEO: Empties/Spotrebované: Súhrn minirecenzií dekoratívka+telová kozmetika

Ahojte!
V ďalšom videu, ktoré nájdete na mojom youtube kanále, som si pre vás pripravila minirecenzie produktov, ktoré som za poslednú dobu spotrebovala. Ktoré z produktov značiek Mixa, Ziaja, Alverde, Nuxe, Rimmel či Astor som si obľúbila a ktoré pohoreli?
Dozviete sa vo videu :)
želám príjemné pozeranie a krásny víkend
P.S.: Dajte mi vedieť, ak máte s niektorým z mojich spotrebovancov rovnakú alebo úplne inú skúsenosť :)

3 komentáre:

  1. Telové mlieko od Fa som raz mala, pekne voňajú, ale majú takú riedku a vodovú konzistenciu, ale inak hydratácia nič moc :/. Od Ziaja som ešte peeling nemala , tak isto masku od Lavery, ale určite vyskúšam, keďže hovoríš, že to tam pekne pracuje a to ja rada :D. S ostatnými výrobkami nemám skúsenosti, ale púder od Astoru vyzerá fajn. Výrobky od Nuxe túžim vyskúšať už dávno, ale teraz si ma celkom potešila, pretože je to celkom dražoba a po tvojom názore, že to nič nerobilo aspoň ušetrím :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Super video,Niki:)
    Olejček od Baley mám a je super,po tom peelingu od Ziaja sa musím pozrieť, nevieš kde by som ho zohnala okrem kamenných obchodov?
    http://vsetko-co-mam-rada-by-vaja.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem krásne :) peeling je super, nájdeš ho napr. v eshope parfums.sk, tu je link: http://www.parfums.sk/ziaja/sensitive-enzymaticky-peeling-pre-suchu-az-citlivu-plet/

      Odstrániť