piatok 19. februára 2016

Moja večerná skincare + víťazka Giveaway!

Ahojte!
Tak ako som vám sľúbila v mojom poslednom videu, prinášam vám post o mojej každodennej večernej starostlivosti o pleť. Pôvodne som pre vás chcela natočiť video, vlastne aj som nejaké zábery natočila, ale keď som si ich potom spätne pozerala, neboli ani náhodou pozerateľné a hodné videa na mojom kanále. Proste moja kamera a moje kúpeľňové osvetlenie sa nemajú v láske. Ale sľubujem vám, že jedného krásneho dňa, keď si našetrím na lepší foťák/kameru, pre vás natočím skincare videjko ako lusk.
Takže poďme na to, postupne vám predstavím mojim obľúbencov.
Každé moje odličovanie začínam očami. Na ich odlíčenie používam už poriadne dlhú dobu jeden a ten istý produkt. Mixa Bi-phase Cleanser Optimal Tolerance je dvojfázový odličovač očí, ktorý obsahuje 2 fázy- olejovú a vodnú, ktoré dokážu po krátkom pridržaní vatového tampónika na oku, make-up krásne rozpustiť(aj ten vodeodolný), a nemusíte si tak oči vôbec drhnúť. Je ideálny pre moje citlivé oči a viečka.
Pokračujem odlíčením tváre, a tu rada striedam a skúšam rôzne micelárne vody. Momentálne už finišujem s touto Balea micelárnou čistiacou vodou pre zmiešanú a citlivú pleť. Veľké 400ml balenie mi vydržalo fakt dlho, svoj účel splnila, ale určite vyskúšam zase nejakú novú.

Po týchto dvoch krokoch si dám rýchlu sprchu alebo dlhý a horúci kúpeľ a pokračujem s prípravou pleti na noc.
Pod stromček som dostala vynovenú radu Normaderm od Vichy, ku ktorej som sa po niekoľkých rokoch vrátila. Momentálne ju testujem už druhý mesiac a pleť sa mi s jej používaním určite o niečo zlepšila.
Čistenie začínam Vichy Normaderm 3in1 prípravkom pre čistenie, peeling a dá sa tiež používať ako maska. Má klasickú ´´vichy vôňu´´, ktorá mi však vôbec neprekáža a hutnú bielu konzistenciu so zrniečkami. Pleť pekne vyčístí, zjemní a odstráni odumreté bunky pokožky. Je vhodný pre citlivú pleť, bez mydla, parabénov a alkoholu. Inováciou produktu je pridanie aktívnych peelingových látok a 25% kaolínu v krémovej textúre.
Ak ďalej pokračujem maskou, prejdem si pleť micelárkou, aby som odstránila prípadne zrniečka, ktoré na pleti z gélu môžu zostať.
Dvakrát týždenne používam aj masku. Paula´s Choice Skin Balancing Oil-Absorbing Mask. Túto masku som objavila vďaka jednej zahraničnej youtuberke, ktorá práve vďaka produktom značky Paula´s choice vyriešila svoj problém s akné, a musím priznať, že ma úplne dostala. Je hutná, ílovitá, bez vône. Jej zloženie pomáha absorbovať prebytočný maz z buniek, čistí upchaté póry a ukľudňujúce a protizápalové zložky redukujú zčervenanie a podráždenie pleti. Aplikujem ju na tvár a krk, nechám pôsobiť cca.10-15 minút a opláchnem teplou vodou. Menej kožného mazu jasne pozorujem aj na druhý deň ráno.
Po maske, alebo aj keď fázu masky preskakujem, pokračujem Vichy Normaderm Purifying pore-tightening lotion. Toto čistiace adstringentné toinkum pomáha čistiť a sťahovať póry. Fázu tonika určite nepreskakujte!
Ako nočný krém používam Vichy Normaderm Nuit Detox. Vyhovuje mi jeho ľahká gélovitá textúra, ktorá sa rýchlo vstrebáva a pleť pekne upokojuje.
Keďže mám problémy s červenými fliačikmi(pozostatkami po vyrážkach), lokálne na jednotlivé miesta nanášam Paula´s Choice Clear Daily Skin Clearing Treatment. Tento malý zázrak obsahuje kyselinu azelaovú, ktorá má silný protizápalový a zároveň bielaci účinok. Moje začervenané miesta postupne ustupujú.
Keďže som už vo veku, kedy sa patrí mať na poličke( a jasné že aj pravidelne používať) aj očný krém, stavila som na kvalitný a chválený Benefit It´s Potent eye cream.

Všetky produkty značky Paula´s Choice nájdete v e-shope na stránke www.americkakozmetika.sk.
Určite sa oplatí navštíviť ich e-shop!

Určite mi do komentárov dajte vedieť, či ste niektoré z produktov mojej skincare vyskúšali, prípadne plánujete a aká značka ovláda tú vašu skincare?

Na záver vám ešte dlžím meno víťazky zimného setu od Weledy, o ktorý ste mohli súťažiť posledné 2 týždne na mojom youtube kanále. Ďakujem všetkým, čo sa zapojili, čoskoro súťažíme zase! Balíček posielam  Simonke Sakáčovej. 

želám krásny víkend








5 komentárov:

  1. Gratulujem Sime! A veľmi ma láka Benefit krém, má taký roztomilučký obal :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. A si spokojná teda s Vichy kozmetikou ?

    http://miskaholla.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ahoj Miska,celkovo som,urcite som pozorovala mierne zlepsenie pleti pri jej pouzivani :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jaaj ty maš novu adresu blogu dakujem že si mi ju napísala:) ja mam miceralku od nivei a s ňou som veľmi spokojná ale asi siahnem aj po balei kedže celkom ju chválite:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. :) zial ja micelarne vody nepouzivam :) kedze mi vysusuju tvar :) ale vyskusala som ocny krem od benefitu :) ktory je vazne uzasny:) a prijemne mi schladi oci :)
    Na balicek sa uz tesim a este raz DAKUJEM!!

    OdpovedaťOdstrániť